Фінансовий сайт «Мінфін» спільно з UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard запускає проєкт підтримки бізнесу в Україні “ПЛЕКАЄМО СВОЄ” із загальним бюджетом 1 000 000 гривень. Підприємці можуть отримати фінансову підтримку для розвитку власної справи, релокації чи інших цілей, пов’язаних із безпосередньою діяльністю бізнесу.
Основна мета проєкту
Метою проєкту є підтримка тих підприємців, що працюють задля перемоги України у війні та тримають економічний фронт: створюють нові робочі місця, сплачують податки, допомагають долати наслідки війни та пропонують соціально важливі товари чи послуги.
Заохоченнями Конкурсу є:
Грошова виплата на розвиток бізнесу* у розмірі 250 000,00 грн (далі – «Заохочення») – 4 штуки.
*Під «Грошовою виплатою на розвиток бізнесу» йдеться про перерахування грошових коштів на рахунок Переможця Конкурсу на підставі договору дарування грошових коштів у визначеній вище сумі. Переможець Конкурсу отримує грошову виплату у визначеному вище розмірі.
Заохочення не може бути поділене на частини, не підлягає обміну на інше матеріальне чи нематеріальне благо.
Загальний Фонд заохочень Конкурсу складає 1000000,00 (Один мільйон) гривень, що буде розділено на 4 (чотири) частини по 250 000,00 (Двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) (далі – «Заохочення») і виплачено кожному з 4 (чотирьох) Переможців Конкурсу з чотирьох категорій: Реальний економічний тил, Ветеранська сила, Підтримка для розвитку (відповідно до обраної Учасником категорії) та Бонусна категорія (відповідно до випадкової комп’ютерної вибірки серед 37 Учасників-фіналістів, що відібрані Журі).
Заявки прийматимуться до 27 листопада 2023.
Категорії для участі в проєкті
Примітка. Для категорій Реальний економічний тил, Ветеранська сила та Підтримка для розвитку підприємці самі надсилають заявки для отримання фінансової підтримки в межах умов проєкту. Журі оберуть по 1 переможцю у 3 категоріях з-поміж претендентів.
Зверніть увагу, що якість заповнення анкети та надання вичерпної інформації про діяльність юридичної особи впливає на вибір журі. Організатори залишають за собою право перевірити надану інформацію та за необхідності зв’яжуться з учасником для уточнення інформації та запиту додаткових документів.
ЕТАПИ ПРОЄКТУ
1. Учасники заповнюють анкету до 27 листопада 2023. Звертаємо увагу, що після цієї дати заявки на участь не приймаються.
2. Відбувається перевірка даних, надісланих учасниками проєкту, відповідно до умов. За необхідності, організатори зв’яжуться з учасниками проєкту для перевірки / підтвердження наданої інформації та документів.
3. Журі проєкту до 12 грудня обирає 3 переможців у категоріях «Реальний економічний тил», «Ветеранська сила» та «Підтримка для розвитку», а також 37 фіналістів, що претендують на перемогу в «Бонусній категорії».
4. У Києві 21 грудня відбудеться церемонія оголошення/визначення переможців проєкту.
5. Надання необхідних даних для підписання договорів з переможцями проєкту.
6. Виплата фінансової винагороди усім переможцям згідно умов участі.
Підприємці можуть отримати фінансову підтримку для розвитку власної справи, релокації чи інших цілей, пов’язаних з безпосередньою діяльністю бізнесу.